Де організувати бізнес захід VIP рівня?

Розвиток усіх сфер діяльності людини має на увазі збільшення вимог до якості продукту, який пред’являє споживач до виробників товарів і послуг. Організація заходів не є виключенням із загальних сучасних тенденцій. Провідні компанії, зайняті в цьому бізнесі працюють комплексно, забезпечуючи належний рівень для подій будь-якого масштабу.

Великі майданчики для івентів в центрі столиці

Бізнес-заходи найвищого рівня проводяться в декількох десятках фешенебельних комплексах з територією, що цілодобово охороняється, що дозволяє якісно організувати конгреси, форуми, презентації конференції та ін. Оренда великих залів для заходів припускає стильний дизайн, передове телекомунікаційне оснащення і усі складові, пов’язані із забезпеченням комфортних умов для учасників. Майданчики мають декілька локацій, що виконують певні функції :

  • Центральний конференц зал розрахований на кілька сотень людей. Місце проведення масштабних зустрічей з зручними меблями, проекторами, великими екранами, акустичною системою, бездротовими мікрофонами.
  • Маленькі -зали для конференцій. Якщо зустріч не передбачає великої аудиторії (до 50 осіб), то в розпорядженні організаторів невеликий зал з мобільними стільцями, оснащений пересувним екраном і проектором.
  • WELCOM зона служить для зручності прийому та реєстрації учасників.
  • Виставкова локація – просторе приміщення, де проводяться виставки, презентації та майстер-класи. Оснащення – акустична система, пересувні стенди, LCD панелі.
  • COFFEE зона – тут можна влаштовувати перерви на каву, ланчі та організовувати фуршети. Відвідувачів чекає професійно обладнаний бар.
  • LOUNGE майданчик зі зручними диванами і столиками для відпочинку та обговорення відбувається на конференції, спеціальні підставки дають можливість працювати з ноутбуком.

У присутніх на усій території локації є безкоштовний доступ до Інтернету. Додаткові передбачається оренда спеціальних технічних засобів і кейтеринг послуги в різному форматі.