Pre-evtnt Стратегія

Більшість організаторів зосереджуються на тому, як має бути проведено запланований захід. Звичайно, організація бізнес заходів, вирішення питання – маленькі чи великі конференц-зали необхідні для їх проведення та ін. організаційні моменти дуже важливі. При цьому забутої залишається не менш значуща складова частина події – розробка pre-event стратегії. Представляємо п’ять необхідних до виконання пунктів, діючи за якими, підготовка до заходу і його подальше втілення в життя пройдуть без будь-яких вад.

Перед подією: що корисно зробити

PRE-EVENT СТРАТЕГИЯ

Визначтеся зі своєю ЦА, за допомогою яких ресурсів станете просувати прийдешнє захід. Конкретизуйте унікальні хештеги, які будете використовувати в мережевих публікаціях.

Займіться візуалізацією свого бренду. Розробіть його дизайн або стиль, що відповідає тематиці події. Не забувайте виконувати придумане, щоб підтримувати впізнаваність.

Попрацюйте над контентом, якому присвячений захід. Заведіть календар розміщення, поширення його за допомогою обраних платформ.

Переконайтеся, що створений контент в повній мірі інформативний, компетентно адаптований під необхідні пристрої і відповідає потребам користувачів. Переконайтеся, що створений контент в повній мірі інформативний, компетентно адаптований під необхідні пристрої і відповідає потребам користувачів.

Щоб оптимізувати просування події, можна організувати конкурс з призами (обдумайте заздалегідь, якими вони повинні бути, наприклад, квитки, сувеніри, знижки).

В організації та проведенні ваших заходів допоможуть великі чи маленькі конференц-зали Адмірал Холл центру. Ми також раді запропонувати кейтеринг-послуги.