Рекламуючи ТРЕНІНГ З ЧОГО ПОЧАТИ

Організатори заходів (як правило, на старті свого шляху в професії) нерідко стикаються з необхідністю впоратися з такою задачею: що робити після того, як начебто всі організаційні питання вирішені і здійснена оренда переговорних кімнат? Недостатньо просто зрозуміти, як має пройти запланована подія, все ретельно підготувати, створити цікавий контент і т. П. – це зовсім не гарантія того, що воно відзначиться приходом великої кількості учасників. Втілення такої мети в життя можливо лише при забезпеченні правильної реклами.

Що потрібно зробити?

Пропонуємо деякі способи, які можуть посприяти збору гостей для тренінгу і, відповідно, окупити захід:

  • промо акція в соц мережах. Такий спосіб, очевидно, відразу приходить в голову. Якщо у вас є сторінка в якійсь із соціальних мереж (а у організатора заходів їй повинно бути), вона і може стати тією самою майданчиком для реклами. Крім персонального аккаунта, замовити промо акцію можна також на популярних публічних сторінках; головне в даному випадку, щоб їхня аудиторія була ідентична по своїй націленості на результат з вашої;
  • персональне запрошення учасника – це вже питання поваги до запрошуємо, демонстрація необхідності його присутності на вашому заході. Ви, таким чином, і власний тренінг разрекламіруете, і лояльність клієнтів підвищуєте;
  • зацікавте гостьовим постом – створіть «заманюють» статтю, прорекламує намічений до проведення тренінг. Далі – знайдіть в Мережі ресурс (ще краще кілька), який читає ваша цільова аудиторія і постарайтеся розмістити свої публікації;
  • контекст-реклама – ефективний спосіб, якщо ви вірно визначили ЦА. Саме чіткість її розуміння допоможе в залученні оптимального кількість гостей при мінімумі витрат на контекст-рекламу;
  • розсилки по електронній пошті – і такий метод діє, особливо, якщо ви маєте власну базу потенційних покупців, замовників. Якщо її немає – допоможуть партнери. І важливо, щоб вашу інформацію прочитали до кінця (не лукавити, адже це відбувається далеко не завжди). А для цього необхідно залучити людей спеціальними «фішками»: так, дуже важлива роль відгуків про компанії (продукцію, послуги), можна залучити потенційних клієнтів знижками, бонусами, презентами і т. Д., Дати посилання на сайт.

Який з представлених промо методів обрати, можна зрозуміти лише на практиці. Ми пропонуємо орендувати конференц зал, щоб організація бізнес-заходів пройшла на вищому рівні.