Що таке online-конференція та як її використовувати?

В даний час, коли карантин став нормою, важко здійснити переліт до іншої країни, щоб брати участь у тренінгу, інших подіях. Стали на лідируючі позиції виходити допомогу в організації форумів та семінарів онлайн. Це дозволить скоротити витрати на оренду великої зали, часу на зустріч гостей з аеропорту.

Альтернатива стаціонарному заходу – організація онлайн-конференції. Допомогу у створенні такої події надає компанія a-ces. Після укладання співпраці потрібно буде перейти до запрошення на зустріч учасників. Застосування відеочату зможе будь-якій фірмі економити свої ресурси, налагодити комунікацію з іншими учасниками, які будуть корисними для бізнесу.

Що таке online-захід

Насамперед рекомендується зрозуміти, що таке online-конференція та як її використовувати? Це можливість спілкуватись у режимі реального часу з учасниками зустрічі. При цьому застосовується відеозв’язок із аудіо підтримкою. Рекомендується застосувати організацію онлайн-трансляцій для вебінарів, лекцій, тренінгів, семінарів та ін.

Якщо застосовувати зручні майданчики, на яких є функціонал демонстрування екрану, створення опитувань з двостороннім зв’язком, подальший запис зустрічі для подальшого використання в бізнес-цілях, тоді така онлайн-конференція буде успішною, продемонструє успішність компанії.

Як відбуваються онлайн-заходи?

На сьогоднішній день рекомендується вибрати два види онлайн заходу. Кожен із них має свій тип аудиторії, затребуваний. Це ефір у соціальній мережі або організація онлайн-конференцій та онлайн-трансляцій за допомогою Zoom, коли виступає кілька спікерів.

Прямі ефіри у соціальних мережах

Часто такий вид використання інтернету та соцмереж беруть за основу не лише блогери, а й бізнесмени. Це допомагає довести свою позицію спілкування з користувачами, активну з нею взаємодію. Так можна швидко реагувати на те, що відбувається, відповідати на питання, проводити обговорення.

Організація онлайн-конференції складається з підготовки доповіді, вихід в ефір в Інстаграм, Ютуб, ВК. Після цього відбувається оповідання на певну тему, демонстрація, обговорення з учасниками в чаті. Такий формат має розрахований на різних за інтересами людей, які налаштовані на спілкування, можуть бути потенційними клієнтами чи замовниками певних послуг.

Організація конференцій у режимі реального часу через Інтернет дозволить не лише продати свій товар, знайти ділових партнерів, але й зробити свій бренд упізнаваним, популяризувати його серед різної категорії людей за інтересами. Організатор обговорить особливості таких трансляцій, застосує потрібні рішення:

В Інстаграм можна виходити в ефір не одному лектору, а разом з гостем. Але час трансляції буде обмежений, становить 1 год.

У ВК є спосіб вивчити спільноту, де відбуватиметься показ реального часу.

У Ютубі можна проводити широкомасштабну трансляцію, використовувати донати-сервери, створити інтегрування реклами потрібної якості.

Проведення онлайн конференції на замовлення буде зроблено успішно, тому що організатор враховуватиме всі ці нюанси, знаходитиме для замовника оптимальний варіант прямого ефіру.

Concept of a hacker programmer that analyze software

Online-захід у Zoom

Це спеціальний сервіс, який допоможе здійснити проведення онлайн-конференцій та корпоративних заходів, буде вигідним під час карантинних обмежень. Цей сервіс буде зручною платформою для освітніх та бізнес-цілей. Можливо організувати онлайн-конференції під ключ, корпоративне спілкування, забезпечення зв’язку з учасниками.

Завдяки зручному формату в Зум можна одночасно виступати кільком спікерам. Буде просто забезпечити тайм питання-відповідь. Посилання на приєднання можна надавати великій кількості користувачів мережі, кількість переглядів не має обмежень. Під час відеоконференції можна підключати до неї глядачів, які бажають взяти участь в обговоренні цікавої теми. Чи стане можливим організація синхронного перекладу такої онлайн-конференції, що полегшить спілкування з іноземними учасниками.

Як організувати онлайн-захід?

Важливо зрозуміти, як правильно організувати та провести онлайн конференцію. Не буде достатньо застосувати дану платформу. Рекомендується дізнатися як ефективніше зацікавити користувачів, щоб створити повномасштабну трансляцію. Варто зробити таке:

Анонсувати. Варто вжити заходів, що така подія не залишилася непоміченою. Рекомендується на різних майданчиках розмістити повідомлення про майбутню подію. Можна застосувати соціальні майданчики, смс-розсилку в месенджерах та на електронну пошту, застосувати контекстну рекламу. Можна домовитися з блогерами та колегами про розміщення повідомлення на їхніх соціальних профілях.

Аналізувати. Для ефективної організації конференцій у Києві, варто продумати доповідь та тематику, яка обговорюватиметься. Щоб оцінити її ефект, потрібно створити та підключити до загальної корпоративної аналітики. Можна через автоматичну систему оцінки збільшення заявок на купівлю товару або використання послуг, що буде доказом окупності витрат на проведення онлайн-конференції, доведе її ефективність.

Правильно підбирати доповідачів. Важливо, щоб у доповіді була озвучена експертна думка. Це захопить користувачів, утримує їхню увагу до кінця показу. І тому варто продумати тематику. Підготувати презентацію, залучити спікерів, котрі зможуть експертно провести доповідь.

Це допоможе зробити проведення конференцій у Києві та інших містах України ефективним, будуть досягнуті поставлені завдання.

Плюси онлайн-ефірів для бізнесу

Залучення спеціалізованої компанії допоможе забезпечити успішність показу. Багато брендів втрачають свою затребуваність під час обмежень масових заходів, таких як семінари та тренінги. Щоб це застерегти, слід використовувати інші шляхи зацікавленості аудиторії до товарного знаку. Є такі плюси застосування онлайн-заходів:

Не потрібно орендувати велику локацію. При зверненні до компанії, що забезпечує підтримку у створенні відеоконференції, можна додатково домовитись про оренду невеликої локації, оформленої в офіційному стилі. Така студія для онлайн-конференцій забезпечить правильне оформлення для відеопоказу.

Оренда обладнання. Для проведення відеотрансляції, потрібне спеціальне обладнання, техніки, експерти з програмного забезпечення, інше. Все це можна отримати, якщо звернутись до професійних організаторів. Вони забезпечать технічну сторону всієї події, запишуть показ для подальшого використання відео.

Легкість залучення присутніх на симпозіумі. Провести анонсування майбутньої зустрічі, залучити аудиторію буде набагато простіше, ніж організовувати стаціонарний захід. Це дозволить розширити кордони, створювати перегляди там, залучати іноземних інвесторів, ділових партнерів.

Можливість регулярно виходити в онлайн-ефір. Використання такого виду тренінгу чи корпоративного спілкування варто зробити регулярним, що проводиться у певні дати місяця. Це допоможе постійно підтримувати інтерес аудиторії, зробити залучення клієнтів результативнішим.

Такі переваги будуть оцінені багатьма гідними компаніями. При невеликих витратах, організовується постійна притока клієнтів, створювати хороші умови для підтримки впізнаваності бренду.

Підсумки

Онлайн-конференція – це можливість зібрати велику аудиторію за допомогою трансляцій та виходу у прямий ефір. Перевага – залучення клієнтів із різних куточків світу, розширення межі поширення продукції. Щоб цього досягти, буде потрібна допомога професійних організаторів, які допоможуть створити оптимальні умови відповідно до бажань компанії-замовника, забезпечать технічні питання, оренду відповідних локацій. Це буде видом взаємодії з потенційними клієнтами, потрібними методиками залучення людей до своєї продукції та послуг.